10 Aralık 2010 Cuma

Yeni ortak :D



 Selam. Kendimi tanıtayım . 1995 İstanbul doğumluyum. Lise 2 'ye gidiyorum.

2.5 yıla yakın blogcu tecrübem var. Epey bloglarda durdum hem ortak olarak hemde kendi blogum olarak.

Psp ve abode photoshop gibi programları biliyorum. Ama bu programları liseler açıldığından beri kullanmıyordum.Şimdi bu blog için tekrar indirdim. Abode photoshop cs5 yazi tipleri texture'ler vs. indirmem gerek bu yüzden tasarım açısından blogumuz yapım aşamasında. Kendimden bahsedersek takım tutmam. İstanbul'dayım. Genelde bilgisayardayımdır. Facebook gibi sitelerdeyim. Derslerim iyidir. İngilizce konusunda üstüme yok diyebilirim.Tam bir Harry Potter fanıyım. Serisini oyuncularını vs. bilirim.


 Yabancı ünlülerle işim yok. Fazla konuşmayı abartmayı sevmem. Stardoll'da başlamam 2.5 yıl olucak sorucaksınız blogcu ile aynı diye ? Evet. O zamanlar hem blogumu hemde stardoll'u yönetebiliyordum. Epey zaman önce süperstar olmak istemediğim hayallerim vardı. Sonra 2010 yılının başından beri belki 3-4 hafta olmamıştım ama her zaman süperstar olarak kaldım. İşallah bu devam eder. Albüme bakarsanız sevinirim. Neyse genelim blog konusuna burda stardoll sırları vs. paylaşmayı düşünüyoruz. Ben ve Bilge =)


Bilge ile nasıl tanıştım peki?

Bilge ile stardoll'da tanıştık tanışalım neredeyse çok uzun zaman olucak. 2010 yılının başlarında beni eklemişti biraz iyiydik. Biraz derken hemde çok sonra birkaç kavga ikimizde birbirimizi kırdık ama özür dilemeyide unutmadık. Sonra Bilge'cim bana ortaklık teklif edince kabul ettim. İşte buda bizim hikayemiz diyelim....






Néhir ne yapıyorsun sen ? Destan yazdın. Çok uzun oldu malesef ama herkesin rahat anlaması için .





  ( Beautiful_qirll)
                                        !! Néhir !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder